2010. július 23., péntek

Álomállások- folytatás

Új állások

Az állások frontján is drámai változásoknak lehetünk tanúi. Immáron a simek lehetnek egyéni vállalkozók is – csak egy telefonba és egy látogatásba kerül a Városházán –, és már jöhetnek is az új írók, fotósok, borászok, avagy nektarin készítők… és a sornak közel sincs vége! Az egyéni vállalkozás előnyei a rugalmas időbeosztás, valamint a főnök- és kollégamentesség. Nincs több kapcsolatépítés a munkahelyeden, és akkor dolgozol, amikor szeretnél!

Az egyéni vállakozóság minden esetben egy-egy jártasságra épül, és bár heti alapbér van, a simek által előállított profit szerint lehet előléptetésben részesülni és a ranglétra csúcsára jutni, amit immár a Városháza biztosít.

Ez eddig rendben is van, de van, aki nem szeretne egyéni vállalkozó lenni. Ők sem lettek elfelejtve, hisz bőséges a választék:

Orvos: A simek ugyan úgy, ahogy eddig, válhatnak orvossá, azonban annyival módosult a munkarendjük, hogy esetenként el kell hagyniuk a munkahelyüket, hogy időben oda érjenek egy oltópontra beoltani társaikat, vagy épp kötözésre menni az azt igénylőkhöz.

Szellemvadász: A kutatóintézetből immáron nem csak őrült tudósok kerülhetnek ki, hanem szellemvadászok is! Egy-egy szellem esetében a vadász eldöntheti, hogy szabadon engedi-e a fogását, vagy felajánlja az intézetnek kísérleti célokra… akárhogy is dönt, a város hemzseg a befogatlan szellemektől!

Tűzoltó: Talán ismerősen hangzik az idézet „… mert lehetsz tűzoltó, katona, vadakat terelő juhász…” Ebből a trióból az EA Games ezúttal a tűzoltót választotta, mivel katonai pályát már alkottak, a vadak terelésére pedig elrettentően kicsinek mutatkozott a tömegigény. :)

Az állással érkezett egy új épület is – meglepő módon a Tűzoltóság épülete –, ahol a simek a munkaidejüket számos úton-módon tölthetik el: formában tarthatják a riasztó rendszert és az autót – ezek alapvető szükségletei az állásnak, illetve edzhetik magukat, hogy erőnlétüket a jó szolgálatába állítva segíthessenek azokon, akiknél tűz ütött ki. Figyelem! Komoly szakma ez és nagyon számít az idő!

Magánnyomozó: Azoknak a simeknek, akik inkább egyedül dolgoznak, nem félnek egy kis csetepatétól és jó a megfigyelőképességük, ez a szakma az igazi álomállás. Új ügyeket telefonon illetve a rendőrségre ellátogatva vehetünk magunkhoz, és ha kiderítettük, ki tett vagy nem tett valamit, bezsebelhetjük a jól megérdemelt simoleonokat.

Stylist és tetováló művész: Ez esetben szintén egy új épülettel van dolgunk, ami otthont ad mind a két szakmának. A stylistok állása távolról sem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnhet. A simek kívánságai változók és néha azzal sem elégedettek, amit ők találtak ki. Az állással jár egy portfolió is, ahova az adott sim beteheti munkája gyümölcseit: a fényképeket, amiket „átváltoztatott” kuncsaftjairól készített, ezzel növelve a díját. Az épületben ezen kívül a simek tetoválhatnak és tetováltathatnak is, csak rajtuk áll. Hogy hány tetoválás, hova és milyen színekben? A variációk listája végtelen!

Belsőépítész: A dekoratív, esztétikát vagy épp extravaganciát kedvelő simek örömmel válnak belsőépítésszé, ily módon lehetőséget kapva, hogy szomszédaik otthonát is kellő eleganciával alakítsák át - természetesen a munkaadó igényeit próbálván kielégítve -. Itt is, mint a stylist simeknél, portfolióval tehetik magukat kelendőbbé az építész simek.

Nincsenek megjegyzések: